Angajam

Esti ambitios, hotarat, serios? Vrei sa avansezi in cariera? Vrei un job stabil unde sa iti pui in valoare calitatile si unde sa iti fie recunoscute performantele? Atunci esti persoana potrivita pentru noi.

Recunoastem performanta, incurajam lucrul in echipa si atitudinea pozitiva. Suntem tineri, dinamici si entuziasti! Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, verifica posturile momentan disponibile si aplica pentru un job.

Vezi lista de mai jos cu posturile disponibile.

Depune cv   la adresa  : adrian@totalmed.ro 

Va rugam specificati postul pentru care aplicati.

Joburi disponibile

Mai jos gasiti posturile la care puteti aplica in prezent.Succes!

Atributii:

Promovare, prezentare si vanzare Aparatura Medicala, Mobilier medical, instrumentar medical si consumabile.
Cresterea vanzarilor pe zona alocata prin identificarea de noi clienti si imbunatatirea legaturilor cu clientii existenti.

Cerinte:

Experienta reprezentant vanzari pe teren, minim 2 ani! Obligatoriu!
Experienta in domeniul medical sau farmaceutic constituie un avantaj major.
Disciplinat si ordonat, seriozitate si implicare 100%.
Disponibilitate pentru program prelungit si munca de teren 60-70% din timp.
Abilitati de comunicare si negociere, bun cunoscator de tehnici de vanzare.
Cursuri de vanzari recunoscute – constituie un avantaj major.
Ambitios si foarte atent la detalii.
Cunostinte foarte bune operare PC, cunostinte limba engleza nivel mediu.
Permis auto categoria B cu experienta minim 2 ani.

Se ofera:

  • Training gratuit
    Pachet salarial atractiv
    Diferite bonusuri
    Autoturism
    Telefon
    Laptop
    Posibilitati de afirmare

Ce vei avea de facut in cadrul jobului:

– te vei ocupa de contabilitatea primara  (facturare, casa, furnizori servicii)
– realizezi saptamanal analize pe conturile de clienti

– participi la inventarierea fizica a patrimoniului
– vei tine evidenta resurse-umane, intocmirea de contracte de munca, state salarii (transmitere revisal) etc

– diverse alte mici atributii ce vor fi discutate la interviu

Cunostinte necesare pentru acest job:
– vechime cel putin 3 ani in domeniul contabil
– cunostinte generale de fiscalitate
– cunostinte temeinice ale programului SAGA

– cunostinte temeinice operare PC (pachet office)

– curs inspector resurse umane

– permis auto categoria B

Pentru toate acestea te rasplatim cu:

– contract de munca pe o perioada nedeterminata

– salariu motivant

– bonusuri de performanta

Ce vei avea de facut in cadrul jobului:

-Coordonare activitati specifice de gestiune din cadrul depozitului (receptie, intrari/ iesiri stocuri, livrare, retururi);
– Vei asigura buna gestiune a marfurilor si a documentelor specifice (facturi de livrare, avize de insotire a marfii  etc)
– Vei Asigura buna gestionare a spatiului destinat depozitului;
– vei intocmi documentele de expeditie pentru colete;

– Vei pregati coletele pentru curieri;
– Vei participa la inventarele bianuale;

Cunostinte necesare pentru acest job:
– Trebuie sa ai cunostinte de contabilitate primara (se va utiliza programul Saga);
– Este necesar, de asemenea, si cunostinte de legislatie gestiune stocuri;
– Nu trebuie sa lipseasca nici cunostintele temeinice de operare PC ( pachet MS Office).

Nivel de pregatire si experienta solicitat de noi:

Nivel de studii minim acceptat:  studii medii (diploma bacalaureat)
Cursuri de pregatire: Legislatie, Gestiune stocuri
Experienta: minim 5 ani pe postul Gestionar.

Permis de conducere categoira B cu experienta

Pentru toate acestea te rasplatim cu:

Salariu motivant

Bonusuri de performanta

Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si energica

Suport si ajutor pentru fiecare problema aparuta

Posibilitate de dezvoltare si promovare

Poti folosi si formularul  de mai jos